Reînmatriculările pentru anul universitar 2024-2025 se vor face ONLINE în perioada 1– 8 septembrie 2024, cu respectarea capacităţii de şcolarizare aprobată prin Hotărâre de Guvern, pentru fiecare specializare.

Condiţii pentru reînmatriculare:

  1. Existenţa dosarului de student, cu toate actele, la secretariatul facultăţii;
  2. Achitarea tuturor taxelor restante (acolo unde este cazul) – NU se fac reînmatriculări fără achitarea taxelor restante;
  3. Achitarea taxei de reînmatriculare – 200 lei la BRD;
  4. Completarea formularului de cerere de reînmatriculare

Cererea de reînmatriculare completată şi semnată de titular (cu pix sau stilou de culoare ALBASTRĂ), copia CI, chitanţele care atestă plata taxei de reînmatriculare, a taxelor restante, vor fi scanate COLOR şi transmise pe mail la adresa secretariat@info.uaic.ro.

După primirea cererii, va fi verificat dosarul studentului , situaţia achitării taxelor şi, în cazul în care sunt necesare actualizări ale documentelor din dosar sau completarea documentelor lipsă, solicitanţii vor fi anunţaţi prin email.

Studenţii de la master trebuie să aibă la dosar DIPLOMA DE LICENŢĂ şi SUPLIMENTUL LA DIPLOMĂ în original.

IMPORTANT !!

CERERILE TRIMISE DUPĂ DATA DE 8.09.2024 VOR FI APROBATE DOAR DACĂ NU ESTE DEPĂŞITĂ CAPACITATEA DE ŞCOLARIZARE LA SPECIALIZAREA ŞI ANUL DE STUDII LA CARE SE SOLICITĂ REÎNMATRICULAREA.