Reînmatriculările pentru anul universitar 2021-2022 se vor face ONLINE în perioada 6 – 17 septembrie 2021, cu respectarea capacităţii de şcolarizare aprobată prin Hotărâre de Guvern, pentru fiecare specializare.
Condiţii pentru reînmatriculare:
- Existenţa dosarului de student, cu toate actele, la secretariatul facultăţii;
- Achitarea tuturor taxelor restante (acolo unde este cazul) – NU se fac reînmatriculări fără achitarea taxelor restante;
- Achitarea taxei de reînmatriculare – 200 lei la BRD;
- Completarea formularului de cerere de reînmatriculare
Cererea de reînmatriculare completată şi semnată de titular, chitanţele care atestă plata taxei de reînmatriculare, a taxelor restante, vor fi scanate şi transmise pe mail la secretariat@info.uaic.ro.
După primirea cererii, va fi verificat dosarul studentului , situaţia achitării taxelor şi, în cazul în care sunt necesare actualizări ale documentelor din dosar sau completarea documentelor lipsă, solicitanţii vor fi anunţaţi prin email.