Reînmatriculările pentru anul universitar 2022-2023 se vor face ONLINE în perioada 5 – 11 septembrie 2022, cu respectarea capacităţii de şcolarizare aprobată prin Hotărâre de Guvern, pentru fiecare program de studii şi an de studii.
Condiţii pentru reînmatriculare:
- Existenţa dosarului de student, cu toate actele, la secretariatul facultăţii;
- Achitarea tuturor taxelor restante (acolo unde este cazul) – NU se fac reînmatriculări fără achitarea taxelor restante;
- Achitarea taxei de reînmatriculare – 200 lei la BRD;
- Completarea formularului de cerere de reînmatriculare
Cererea de reînmatriculare completată şi semnată de titular, chitanţele care atestă plata taxei de reînmatriculare, a taxelor restante, vor fi scanate şi transmise pe mail la secretariat@info.uaic.ro.
După primirea cererii, va fi verificat dosarul studentului , situaţia achitării taxelor şi, în cazul în care sunt necesare actualizări ale documentelor din dosar sau completarea documentelor lipsă, solicitanţii vor fi anunţaţi prin email.