Studenţii care au solicitat reînmatricularea pentru anul universitar 2023-2024 şi au transmis cererile în perioada anunţată de secretariat, pot verifica dacă solicitarea transmisă a fost procesată de către secretariat, accesând listele de mai jos.

Cei care NU se regăsesc în listele afişate, trebuie să REDIRECŢIONEZE către secretariat@info.uaic.ro mesajul transmis pe mail în perioada destinată reînmatriculărilor, pentru VERIFICARE. Termen: VINERI, 15 septembrie 2023.

DUPĂ ce toate cererile de reînmatriculare vor fi procesate, vor fi afişate liste cu studenţii care au fost acceptaţi pentru reînmatriculare. Se va avea în vedere respectarea CAPACITĂŢII DE ŞCOLARIZARE reglementată de normele ARACIS şi a hotărârilor de Consiliu privind criteriile de departajare în cazul în care numărul de solicitări pentru reînmatriculare pe program de studii şi an de studii duce la depăşirea capacităţii de şcolarizare.

Licenţă – anul I

Licenţă – anul II

Licenţă – anul III

Master – anul I şi II